Rzecz o Innowacjach

Wypromuj się!

Media

Daj się zauważyć!

Wypromuj się w najbardziej opiniotwórczych polskich mediach

Większość społeczeństwa jest zainteresowana informacjami na temat innowacji, a największym wyzwaniem jest dostarczenie ich w atrakcyjnej formie poprzez odpowiednie kanały. Sekcja Rzecz o Innowacjach ukazuje się w najbardziej opiniotwórczych mediach w Polsce tj. w dzienniku Puls Biznesu, jak również w najbardziej prestiżowym miesięczniku społeczno-gospodarczym Forbes. Dzięki temu nasza sekcja to skuteczne narzędzie dotarcia do przedstawicieli biznesu, nauki, administracji państwowej i samorządu.

Rzecz o Innowacjach to również świat online. Oprócz ogólnopolskich wydań prasowych, to także internetowe wydanie na portalu Rzeczo.pl, Podcasty i materiały wideo. Dodatkowo artykuły mogą zostać umieszczone w serwisach Pulsu Biznesu oraz Forbes. Dzięki temu docieramy do setek tysięcy jakościowych odbiorców.

Forbes
  • 500 000 Czytelników papierowych wydań
  • 5 000 000 Czytelników internetowych wydań

Prasa

Dziennikarze Rzecz o Innowacjach codziennie dostarczają społeczeństwu interesujące informacje na temat odkryć, badań, innowacji i inwestycji przyszłości. Dzięki temu, ale też przez fakt bardzo dużych zasięgów docieralności z przekazem – sekcja tematyczna i portal stały się dla społeczeństwa kopalnią wiedzy o współczesnych innowatorach.

Promujemy poprzez biznesowe i branżowe media badania i technologie przyszłości, czyli prezentujemy projekty autorstwa wyróżniających się naukowców i przedsiębiorców wizjonerów

 

Prasa

Dziennikarze Rzecz o Innowacjach codziennie dostarczają społeczeństwu interesujące informacje na temat odkryć, badań, innowacji i inwestycji przyszłości. Dzięki temu, ale też przez fakt bardzo dużych zasięgów docieralności z przekazem – sekcja tematyczna i portal stały się dla społeczeństwa kopalnią wiedzy o współczesnych innowatorach.

Promujemy poprzez biznesowe i branżowe media badania i technologie przyszłości, czyli prezentujemy projekty autorstwa wyróżniających się naukowców i przedsiębiorców wizjonerów

 

Podcast

Rzecz o Innowacjach Podcast to radiowy wywiad dedykowany naukowcom oraz innowatorom w najpraktyczniejszym sposobie komunikacji ostatnich lat. Podcasty to najwygodniejsza forma konsumowania treści. Podcasty stały się dla społeczeństwa przede wszystkim źródłem nowej wiedzy i inspiracji, którą mogą chłonąć gdzie chcą i kiedy chcą, słuchając ich w wolnej chwili na przykład jadąc samochodem, biegając czy spacerując.

 

 

Podcast

Rzecz o Innowacjach Podcast to radiowy wywiad dedykowany naukowcom oraz innowatorom w najpraktyczniejszym sposobie komunikacji ostatnich lat. Podcasty to najwygodniejsza forma konsumowania treści. Podcasty stały się dla społeczeństwa przede wszystkim źródłem nowej wiedzy i inspiracji, którą mogą chłonąć gdzie chcą i kiedy chcą, słuchając ich w wolnej chwili na przykład jadąc samochodem, biegając czy spacerując.

 

 

Wideo

Program Rzecz o Innowacjach Wideo to materiały filmowe emitowane w największym polskim portalu biznesowym – money.pl. Na każdy odcinek składa się z artykuł oraz materiał wideo z programem. Nasz program wideo to nowoczesna produkcja wpisująca się aktualne trendy mediów cyfrowych. Zdjęcia z powietrza oraz dynamiczny montaż przygotowany przez doświadczoną redakcję programu. W produkcji naszych materiałów biorą udział osoby pracujące dla największych polskich stacji telewizyjnych.

 

Wideo

Program Rzecz o Innowacjach Wideo to materiały filmowe emitowane w największym polskim portalu biznesowym – money.pl. Na każdy odcinek składa się z artykuł oraz materiał wideo z programem. Nasz program wideo to nowoczesna produkcja wpisująca się aktualne trendy mediów cyfrowych. Zdjęcia z powietrza oraz dynamiczny montaż przygotowany przez doświadczoną redakcję programu. W produkcji naszych materiałów biorą udział osoby pracujące dla największych polskich stacji telewizyjnych.

 

Odbiorcy

Do kogo dociera sekcja Rzecz o Innowacjach?

Czytelnicy sekcji Rzecz o Innowacjach to atrakcyjna grupa docelowa,w której znajdują się osoby o szerokich horyzontach intelektualnych i zawodowych. Jest to głównie kadra zarządzająca wyższego i średniego szczebla, naukowcy, innowatorzy oraz osoby obejmujące stanowiska w samorządach i urzędach państowych.

Wzmacniamy markę naszych partnerów w kluczowych grupach targetowych, wśród których budowanie wizerunku ma znaczenie.

Łączymy przekaz marketingowy z jakościowymi, specjalistycznymi treściami konsumowanymi przez zaangażowaną grupę czytelników.

  • Właściciele firm i przedsiębiorcy
  • Inwestorzy
  • Nowoczesny samorząd i administracja państowowa
  • Naukowcy i innowatorzy
  • Kadra zarządzająca
  • Opinia publiczna i społeczeństwo

Wypromuj się!

Odwiedź portal
Rzecz o Innowacjach