Rzecz o Innowacjach
Wypromuj się!
Media
Daj się zauważyć!
Wypromuj się w najbardziej opiniotwórczych polskich mediach
Większość społeczeństwa jest zainteresowana informacjami na temat innowacji, a największym wyzwaniem jest dostarczenie ich w atrakcyjnej formie poprzez odpowiednie kanały. Sekcja Rzecz o Innowacjach ukazuje się w najbardziej opiniotwórczych mediach w Polsce tj. w dzienniku Puls Biznesu, jak również w najbardziej prestiżowym miesięczniku społeczno-gospodarczym Forbes. Dzięki temu nasza sekcja to skuteczne narzędzie dotarcia do przedstawicieli biznesu, nauki, administracji państwowej i samorządu.
Rzecz o Innowacjach to również świat online. Oprócz ogólnopolskich wydań prasowych, to także internetowe wydanie na portalu Rzeczo.pl, Podcasty i materiały wideo. Dodatkowo artykuły mogą zostać umieszczone w serwisach Pulsu Biznesu oraz Forbes. Dzięki temu docieramy do setek tysięcy jakościowych odbiorców.
- 500 000 Czytelników papierowych wydań
- 5 000 000 Czytelników internetowych wydań
Prasa
Dziennikarze Rzecz o Innowacjach codziennie dostarczają społeczeństwu interesujące informacje na temat odkryć, badań, innowacji i inwestycji przyszłości. Dzięki temu, ale też przez fakt bardzo dużych zasięgów docieralności z przekazem – sekcja tematyczna i portal stały się dla społeczeństwa kopalnią wiedzy o współczesnych innowatorach.
Promujemy poprzez biznesowe i branżowe media badania i technologie przyszłości, czyli prezentujemy projekty autorstwa wyróżniających się naukowców i przedsiębiorców wizjonerów
Prasa
Dziennikarze Rzecz o Innowacjach codziennie dostarczają społeczeństwu interesujące informacje na temat odkryć, badań, innowacji i inwestycji przyszłości. Dzięki temu, ale też przez fakt bardzo dużych zasięgów docieralności z przekazem – sekcja tematyczna i portal stały się dla społeczeństwa kopalnią wiedzy o współczesnych innowatorach.
Promujemy poprzez biznesowe i branżowe media badania i technologie przyszłości, czyli prezentujemy projekty autorstwa wyróżniających się naukowców i przedsiębiorców wizjonerów
Podcast
Rzecz o Innowacjach Podcast to radiowy wywiad dedykowany naukowcom oraz innowatorom w najpraktyczniejszym sposobie komunikacji ostatnich lat. Podcasty to najwygodniejsza forma konsumowania treści. Podcasty stały się dla społeczeństwa przede wszystkim źródłem nowej wiedzy i inspiracji, którą mogą chłonąć gdzie chcą i kiedy chcą, słuchając ich w wolnej chwili na przykład jadąc samochodem, biegając czy spacerując.
Podcast
Rzecz o Innowacjach Podcast to radiowy wywiad dedykowany naukowcom oraz innowatorom w najpraktyczniejszym sposobie komunikacji ostatnich lat. Podcasty to najwygodniejsza forma konsumowania treści. Podcasty stały się dla społeczeństwa przede wszystkim źródłem nowej wiedzy i inspiracji, którą mogą chłonąć gdzie chcą i kiedy chcą, słuchając ich w wolnej chwili na przykład jadąc samochodem, biegając czy spacerując.
Wideo
Program Rzecz o Innowacjach Wideo to materiały filmowe emitowane w największym polskim portalu biznesowym – money.pl. Na każdy odcinek składa się z artykuł oraz materiał wideo z programem. Nasz program wideo to nowoczesna produkcja wpisująca się aktualne trendy mediów cyfrowych. Zdjęcia z powietrza oraz dynamiczny montaż przygotowany przez doświadczoną redakcję programu. W produkcji naszych materiałów biorą udział osoby pracujące dla największych polskich stacji telewizyjnych.
Wideo
Program Rzecz o Innowacjach Wideo to materiały filmowe emitowane w największym polskim portalu biznesowym – money.pl. Na każdy odcinek składa się z artykuł oraz materiał wideo z programem. Nasz program wideo to nowoczesna produkcja wpisująca się aktualne trendy mediów cyfrowych. Zdjęcia z powietrza oraz dynamiczny montaż przygotowany przez doświadczoną redakcję programu. W produkcji naszych materiałów biorą udział osoby pracujące dla największych polskich stacji telewizyjnych.
Odbiorcy
Do kogo dociera sekcja Rzecz o Innowacjach?
Czytelnicy sekcji Rzecz o Innowacjach to atrakcyjna grupa docelowa,w której znajdują się osoby o szerokich horyzontach intelektualnych i zawodowych. Jest to głównie kadra zarządzająca wyższego i średniego szczebla, naukowcy, innowatorzy oraz osoby obejmujące stanowiska w samorządach i urzędach państowych.
Wzmacniamy markę naszych partnerów w kluczowych grupach targetowych, wśród których budowanie wizerunku ma znaczenie.
Łączymy przekaz marketingowy z jakościowymi, specjalistycznymi treściami konsumowanymi przez zaangażowaną grupę czytelników.
- Właściciele firm i przedsiębiorcy
- Inwestorzy
- Nowoczesny samorząd i administracja państowowa
- Naukowcy i innowatorzy
- Kadra zarządzająca
- Opinia publiczna i społeczeństwo
Wypromuj się!
Odwiedź portal
Rzecz o Innowacjach